Zahradnicí - čistě teoreticky

14.01.2020

Tak jo, je po novém roce a sníh nikde. Já bych už klidně rovnou hlasovala pro jaro, co říkáš? Moje plány na jaro jsou celkem jasné - zahrada! Nemůžu se totiž dočkat, až nastoupím s rýčem a motyčkou na tu naší džungli. 


Těžko říct, jestli mi zahradničení půjde. Jestli na to mám vlohy po své mamince. Mluvila jsem o tom v jednom z mém podcastu, že jí ten její typicky ženský koníček nesmírně závidím. Já na to nikdy totiž moc nebyla. Myslím si ale, že s nástupem "mé vlastní zahrádky" se postoj k zahradničení razantně mění.

Já se vlastně nemůžu dočkat jara. Až vysvitne sluníčko a zem nebude tak promrzlá a tvrdá. Už teď si v hlavě plánuju nějaký nákres naší zahrádky. Kam zasadím rajčátka a cuketku, kde porostou bylinky a kde pokvetou konvalinky, narcisky, tulipány a růže. Taky musím vymyslet vhodné místo pro borůvku a připravit stěnu na pnoucí víno.

Vedle záhonků, keříků a bylinek se ale taky chystám na jezírko a skalku u něj. Díru už bychom měli vykopanou, tu v mezičase rekonstrukce kopal Kubajs s kamarády už v průběhu loňského léta. O jezírku mám naprosto přesné představy. Tak doufám, že se k němu letos dopracujeme a já ti ho budu moct ukázat.

S první myšlenkou na jaro pro tebe mám ale taky moc pěkný tip! Pro tebe nebo klidně jako dárek. Je to Zábavný kalendář Kateřiny Winterové 2020. Nádherně zpracovaný diář pro každou hospodyňku, kterou zajímají nejen české tradice pro každou domácnost, ale taky například to, kdy která rostlina plodí nebo kdy se má vysazovat. Navíc v diáři najdeš i úžasný ilustrace a celkový dojem z diáře je úplně jiný, než jsem já zvyklá. Opravdu doporučuju! Kdyžtak pod tímhle odkazem najdete stránky přímo Kateřiny Winterové a její eshop s kuchařkami nebo právě diářem.

A co ty? Už si plánuješ svoje jaro? Nebo je na tebe ještě brzy? Dej mi vědět, co tě po zimě čeká a na co se těšíš!


© 2021 Na Zápraží, ve vesnici za lesem
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky