Proč jsem znovu nafoukla bublinu

12.03.2021

Tenhle článek je takovým mým ventilátorem všech myšlenek, které nutí uzavřít Instagram, zrušit podcast a nafouknout pomyslenou bublinu, ve které si zase budu žít. Žít jen s vámi, kdo to se mnou zle nemyslíte. A třeba zase svými slovy pomáhat těm, kteří ty slova zrovna potřebují číst.


Na začátku, ještě před zápražím, byl jen můj soukromý profil. V něm jsem občas publikovala mé myšlenky, úvahy a věci, které se mnou rezonují. Pokaždé jsem na ně dostala zpětnou vazbu přes soukromou zprávu. Od kamarádky, kolegyně, známé.. zkrátka od některé ženy, se kterou zrovna moje téma také rezonovalo. A potřebovala ho s někým probrat.

Ten, kdo mě opravdu zná, tak ví, že lidem moc ráda pomáhám. Moc ráda je vyslyším. A rozeberu s nimi jejich nejtajnější obavy nebo i radosti. A možná proto jsem vždycky psala ty řádky a nestrkala je jen do šuplíku. Protože jsem zkrátka věděla, že někomu můj názor třeba může i pomoct.

I z toho důvodu jsem se rozhodla moje řádky a myšlenky pojmenovat podle toho, kde vznikají. Na zápraží. A pustit je ven pro ještě více lidí. Kterým možná mohou pomoct. Natočila jsem prvních dvacet podcastů, kde mi překvapivě i na můj hlas chodilo hodně pochvalných zpráv.

Ale přesto tu bylo něco, co mi dobře nedělalo. Opustila jsem vlastní bublinu, ve které mi bylo dobře. A ten pocit, že moje myšlenky čte kdokoliv (tím myslím kdokoliv zlý), z toho mi bylo úzko. Proto jsem poslední měsíce už nic nevydala. Prostě jsem to nějak necítila. A samotnou mi to štve, to mi věřte. Protože je tolik věcí, co bych zvlášť v téhle době chtěla říct skrz tenhle blog.

Poslední tečkou byl jeden ze zlých lidí, který použil má slova z blogu a podcastu proti mně. V tu chvíli mi bylo hodně úzko. Ne kvůli tomu, že bych si za svými slovy nestála. Všechny myšlenky, které píšu, jsou moje. A nikdy nemůžou být špatné. Stejně jako ty vaše. Bylo mi špatně, smutno a úzko z toho, že mi někdo tak zlý "leze" až na moje zápraží. Chápete? Jako by nezvaný host, který vypadá podzřeřele už od dveří, šel až k vám ,do vašeho útočiště.

A tak je tu tenhle článek. A možná je tu pro pochopení. Tak snad...

© 2021 Na Zápraží, ve vesnici za lesem
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky